Snahou INFOCENTRA je podílet se na zajištění kvalitních podmínek pro snazší vstup a uplatnění absolventů na trhu práce. Proto se účastní projektu „Jak uspět na trhu práce“, který má za cíl poskytnout studentům posledních ročníků informace potřebné pro vstup na trh práce. Což znamená ve spolupráci se zaměstnavateli připravit těmto studentům dostatečné informační zdroje pro jednodušší přechod ze studia na trh práce pomocí speciálních přednášek a tištěných materiálů.
Odpřednášená témata (přednášející)
- Vyhledávání zaměstnavatele (Třinecké železárny)
- Preferované kompetence absolventů (Procter&Gamble)
- První kontakt se zaměstnavatelem (Osram Bruntál)
- Jazykové kompetence (GTS international)
- Přijímací pohovor (Philip Morris)
- Trainee programy (Bosch Diesel)
- Pracovní smlouva a zaměstnanecké výhody (VOKD)
Tištěným výstupem se stala publikace shrnující odpřednášená témata.