Snahou INFOCENTRA je podílet se na zajištění kvalitních podmínek pro snazší vstup a uplatnění absolventů na trhu práce. Proto se účastní projektu „Jak uspět na trhu práce“, který má za cíl poskytnout studentům posledních ročníků informace potřebné pro vstup na trh práce. Což znamená ve spolupráci se zaměstnavateli připravit těmto studentům dostatečné informační zdroje pro jednodušší přechod ze studia na trh práce pomocí speciálních přednášek a tištěných materiálů.
Odpřednášená témata (přednášející)
- Vyhledávání zaměstnavatele (VŠB-TUO)
- Preferované kompetence absolventů (Procter&Gamble)
- První kontakt se zaměstnavatelem (Osram Bruntál)
- Jazykové kompetence (GTS international)
- Assessment centra (KPMG)
- Přijímací pohovor (Philip Morris)
- Trainee programy (PricewaterhouseCoopers)
- Pracovní smlouva a zaměstnanecké výhody (VOKD)
Tištěným výstupem se stala publikace, kterou absolventi Ekonomické fakulty obdrželi na slavnostních promocích.