Snahou INFOCENTRA je podílet se na zajištění kvalitních podmínek pro snazší vstup a uplatnění absolventů na trhu práce. Proto se účastní projektu „Jak uspět na trhu práce“, který má za cíl poskytnout studentům posledních ročníků informace potřebné pro vstup na trh práce. Což znamená ve spolupráci se zaměstnavateli připravit těmto studentům dostatečné informační zdroje pro jednodušší přechod ze studia na trh práce pomocí speciálních přednášek a tištěných materiálů.
Odpřednášená témata (přednášející)
- Vyhledávání zaměstnavatele (Deloitte)
- Strukturovaný životopis a motivační dopis (Unilever)
- Trainee programy (PricewaterhouseCoopers)
- Zaměstnanecké výhody (VOKD)
- Přijímací pohovor (Philip Morris)
- Preferované kompetence absolventů (Procter&Gamble)
- Cizí jazyk a uplatnění na trhu práce (GTS international)
Tištěným výstupem se stala publikace, kterou absolventi Ekonomické fakulty obdrželi na slavnostních promocích.